slide show

Månadens design - februari

 
naailsbyjulia @ instagram
 
Hade helt glömt bort att slänga upp det här inlägget. I februari blev det inte så mycket naglar, eller ja har ju gjort några fler men blev inte tillräckligt nöjd med dom så valde bara de här, verkligen inte världens roligaste designer men ja så blir det ibland. Har verkligen ingen inspiration just nu, så segt. Men iallafall har ni någon favvis?
Netti Starby

Så snygga och speciellt nr 1 och 4! Kram

Caroline

Den sista,otroligt fin! Inspirationen kanske kommer tillbaka när våren kommer :D

FannyFredrica - [Fotografering]

wow, så fina!! :D

Frida

Åh så snygga :)
Svårt att välja en favorit men om jag måste så i så fall nr 4 :)

Sanna

Wow, har du gjort dom? Va duktigt du är, jättefina!!

Svar: ja jag har gjort alla, tack! :)
Julia

Anna

Superfint :)

Henrietta Nylund

Såå fina!

MALIN

Du är så himla duktig! Mina favoriter är dom sista! Kram

Linnéa

Sååå fina designer <3

CAMILLAESI

Så fina :-))
Älskar nummer 1😍

Terese

Sååå snygga!

sv: Tack!!
Kram

Erica Andersson

åhh numer 1 och 4 var så fina!!

Lis Mari

tjusigt, särskilt de sista :D

Svar: tack :))
Julia

A M

Gud vad snyggt! Älskar nr 4!

NICOLE

Fyran! :)) Jättefin!

sandra.

riktigt fint :)

Pernilla Johansson

Nr fyra gillar jag :)

Jättefint! Men 1an är nog favoriten :D.

Amanda Engberg

Så fina! Favoriten är nr 4! :)

Celine

Åh de sista naglarna var sååå fina!

ZARA

Sååå fina! Älskar naglar :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: