slide show

4 weeks

Idag är det precis 4 veckor kvar till jag drar på iväg på riktigt äventyr!! Vill bara åka nuuu! Fick iallafall flyginformation för några dagar sen och kommer åka från skavsta flygplats för första gången och flyga med ryanair, någon som gjort det? Stora frågan är dock hur jag ska klara av att packa för 5 veckor med endast 15 kg incheckat bagage?? Min väska väger typ 5 kg utan packning också så det lär ju bli spännande haha...
 
Linn Strömberg

Alltid svårt att packa! Speciellt för så lång tid

Netti Starby

Men oj vad roligt! Kram

Pernilla Johansson

Det kommer bli tufft att packa den väskan. Det är ju en tid man är där och sedan vill man ha med sig saker hem med. Förstår att du längtar efter detta :)

C A R O L I N E

Åh vad spännande!

NICOLE

Jag har flugit med dem :) Inget märkvärdigt men jag kom fram hel båda resorna :D

MALIN

Vad spännande! Du kommer verkligen älska Barcelona! Kram

Terese

Så spännande!! Åh var också iväg för 2 år sedan i 5 veckor i Paris och då var det också 15kg bagage och jag fick lägga över grejer hos min kompis då jag hade för mycket med mig haha, så svårt när man ska vara borta ett längre tag!

sv: Tack snälla du!
Kram

sandra.

Men så roooooligt :D
jag och min pojkvän ska också se till att åka till barcelona i maj/juni :)
hoppas du får det jätte kul :D

Frida

Jag åkte med Ryan air från Skavsta både när jag skulle åka till Frankrike och till London. Det är lite trångt men annars ok :)

linah

åh va kul!! <3

Sanna

Du kommer o ha så kul i BCN, bästa staden!!! :D

A M

Åh vad kul, jag vill också! Jag ska iväg i slutet av juni efter vi har fått lov, får vänta ett tag till :)

Amanda

Så roligt! :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Åh så spännande! :)

Henrietta Nylund

Åh vad kul!

CAMILLAESI

Så spännande, men att du bara får ha 15kg incheckat baggage är tråkigt vafan. Lol jag klarar inte ens av att bara ha 25 kg, hahah.

Men lycka till :-D

Svar: neej samma här haha..
Julia

Frida

WOW du är supermodig! Lycka till!!

VERONICA - fashionblog

Låter otroligt spännande! Wow! Härligt tjejen! :) Kramar fina du!

Åh så roligt :D.

N A T H A L I E

Åh va kul, spännande! :) kram

Karin

Alltså, så extremt spännande det verkar och du är så modig som åker själv. Hade aldrig jag vågat .. Jag har åkt med Ryanair till London (2012) och förutom att jag fick ha kabinväskan under stolen bakom på grund av att det var så extremt mycket väskor vilket ledde till en obekväm flygresa för jag satt helt konstigt så var där inget att klaga på; blev inte dåligt bemött :D

N

Bara flygigt från Arlanda faktiskt :)

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Spännande! :D

Hedda Rönnlund

Gud så kul!

Isabella Huynh

åh vad roligt!

V I L M A L A ♔

Omg vad roligt!!!! Barcelona por favor! ;) <3

Caroline

Åh va kul! :D

Celine

Men åh så kul!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: