slide show

CYA NYC

 
Wohooo vi bokade en resa till NYC igår, blir min 3:e gång i staden haha. Den här gången blir det i höst vi åker och jag är supertaggad såklart, älskar ju NY!
Netti Starby

Men vad roligt och jag förstår att du är taggad! :-D Kram

Pernilla Johansson

Åhh vad kul, blir avis på att du skall åka dit, lite av min dröm att få komma till NY en dag :)

MALIN

Vilka härliga bilder! New York är en helt fantastisk stad :) Kram

Frida

Åh va roligt :)

NICOLE

Å så härliga bilder!

Henrietta Nylund

Åååh vill också!

Karin

Så extremt roligt!! Vilka hotell har du bott när du varit i New York City?

Svar: affinia manhattan och the strand (som heter nåt annat nu tydligen) :)
Julia

LIL' BABUSTYLE - Chronic pain warrior

Åh vad nice! Så fina bilder! Vill också åka dit!

Linnéa

Åh guuuud så härligt <3

Mallan

Åh förstår att du är taggad, gud vad kul! :) Vill också åka dit..

Anonym

Sv: ja blått e riktigt najs :)

Åh vad härliga bilder och kul att du ska dit igen :D

T e r e s e F l i n t h

Åh mitt mål i livet!!

sv: Åh men ellerhur! Hur fint som helst tycker jag!
Kramis

Miriam

Åh, skulle vilja åka dit! :D

N A T H A L I E

Åh drömmen!!

Caroline

Åh va kuuul! :D

Julia

så himla fina bilder


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: