slide show

Throwback - Los Angeles

 
När jag kollade på antys vloggar från L.A började jag längta tillbaks dit, jag var där sommaren 2013 och ni som hängt med då vet kanske att jag åkte dit med för stora förväntningar men nu vill jag tillbaks och upptäcka L.A mer!
Frida

Fina bilder :)

Sandra SG

åh så härliga bilder!

sv: mycket roligt med glossybox! :)

Terese

Så så kul, vill verkligen besöka L.A!

sv: Ja verkligen!
Kram

Jessica

Fina bilder! De får en att längta sig utomlands :)

ISABELLA

ååh vill också dit!!

Daniella

Vilka härliga bilder, blir väldigt sugen på att åka hehe :)

N A T H A L I E

Åh va härligt, drömmen! :) kram

Netti Starby

Wow vilka grymma bilder och dit vill jag också åka! Kram

NICOLE

Å så härliga bilder!

Linnéa

Wow, såå härliga bilder 😊

Eleonora Adriana ♥

Mysiga bilder :)

Elin

Åh vilka fina bilder! :)

Julia Jansson

Gud va fina bilder!!

N

Åh nu vill jag tillbaka...!

linah

sååå coolt! <3

Bella - http://www.nouw.com/bellalicious

Åh har också varit där, en helt fantastisk upplevelse, ett ställe man bara måste åka till! Superfina bilder :)

Svar: ja det är det verkligen :) tack!
Julia

Jeanette

Åhh vilka härliga bilder :) Har alltid velat besöka LA

Hanna Karlsson

Åhh vad jag vill tillbak dit när jag ser dina härliga bilder! Var där med familjen 2012 och själv med mina bästa kompis i somras. Saknar det sååååå mycket!

Lucy

Vilka härliga Throwback bilder :D

Pernilla Johansson

Härliga bilder från LA... skulle vilja åka dit. :)

Helen

Förstår att du vill tillbaka, gillade LA mycket men älskar Miami

Isabella Huynh

vilka fina bilder! :) känns som du nästan har varit överallt!

Henrietta Nylund

Åååh vad härligt! Vill också besöka LA någon vacker dag!

Så fina bilder :).

Caroline

Underbara bilder! Ska också till LA och ser fram emot det så mycket! :D

Marlene S.R

åh så fina bilder!

Karin

Tja, där ser fint ut men Kalifornien är den enda delstat i USA jag inte vill besöka. Har varit på LAX och vantrivdes något hemskt :(

anneli

Åh L.A verkar underbart, ska dit till hösten och längtar röven av mig :)

Anna

Ååh så härliga och fina bilder :D Vill också besöka L.A.

Elsa

Åh vilka underbara bilder! :)

Fani

Skulle också vilja åka dit , verkar grymt :) Jättefina semesterbilder!

Flisan

Härliga bilder :D

Clara

Förstår att du längtar tillbaka! Vilka härliga bilder!

Kourtney

Defintivt on my bucketlist och en drömresa jag vill göra!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: