slide show

Min nyårsafton

 
Här är lite bilder från nyårsafton, de flesta bilderna blev ju inte så lyckade men men! Jag firade iallafall nyår med elin och 2 andra, vi spelade lite spel, åt god mat och åkte ut till ett ställe i västerås för att kolla fyrverkerierna och där sköt folk raketer lite hur som haha, var helt rökigt ett tag. Jag hade på mig en mörkblå klänning med ärmar och med lite glitter på, den var fin men lite lång men har tyvärr inga outfitbilder.
NICOLE

Verkar som du hade det bra :)

Daniella

Mysigt du verkade ha det :D

N

Härliga bilder :)

ISABELLA

Lät som en trevlig kväll! :)

Linn Strömberg

Ser super härligt ut! :D

Jeanette

Låter som att du hade en bra kväll :)

Frida

Låter som en bra nyårsafton :)

Superfina bilder :)

Terese

Så mysigt! Kul att se bilder!

sv: Ja verkligen!!
Kram

Mysigt det ser ut :). Jättefina fyrverkeribilder :). Gott nytt år på dig :).

Svar: tack, detsamma :)
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: