slide show

#instanails

 
naailsbyjulia @ instagram
 
Några naglar från i år som jag inte lagt upp på bloggen än, ni vet väl att ni kan följa min insta ↑ för mer naglar? Helt galet att jag nådde 40k för några dagar sen också, det är liksom nästan 4 gånger så många som bor i min hemstad haha..
Linnéa

Åh, tack. Den chiffongblusen är mitt favvisplagg just nu 💕

Pälsbloggaren

Wow, vilken inspiration!

Daniella

Åh roligt med 40k följare :D Du gör ju riktigt fina naglar ^^

NICOLE

Så många fina :)

Lucy

Vad duktig du är :D

Netti Starby

Åh vad snygga! Kram

N A T H A L I E

Sååå snygga, måste in och kolla din instagram! :) kram

ISABELLA

sååå många fina naglar!!

Frida

Men gud så snygga, vill ha alla :)

Eleonora Adriana ♥

Så fina och grattis, kul med följare! :)

Anonym

Men sååååå snygga!

sv: Tack så mycket fina du!
Kram

Henrietta Nylund

Åååh så fina! Älskar tvåan!

Natalie Honkonen

Aldrig förstått hur man kan vara så himla duktig på sånt, såå snyggt!! Absolut värd alla följar är du! Kram! :D

Åh så fint! Jag trodde jag skulle fixa naglarna imorgon men blev på måndag, ser massor framemot saken.

Pernilla Johansson

Jag har sett alla dina fina naglar på insta så jag förstår att du har många följare... :)

Pernilla Johansson

Jag är en som ser dina fina naglar på insta och förstår att många följer dig där. (blev kanske dubbelt nu, blev något konstigt när jag skickade förra kommentaren)

Lis Mari

Grattis till dina nya följare :-D

Caroline

Älskar allihopa, så fina!

Jeanette

Så fina naglar :)

Isabella Huynh

så snygga!!

VERONICA - fashionblog

Gud så fina! Otroligt vackra naglar! :) Kramar fina du!

Malin Wederberg

Så fina!

Amanda Eriksson

Super fina naglar:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: