slide show

Det snöar

 
Vi fick våran första snö för en vecka sen tror jag? Det var (såklart..) några dagar efter julafton iallafall men har inte hunnit ut och fota än men idag när det snöade igen tog jag lite bilder från fönstret.
Lis Mari

Jag tror att det har snöat här i Umeå på nyårsdagen, det ser liiiite vitt ut. Men kan också vara bara frost...

Frida

Fina bilder :)

Linn Strömberg

Jättefint! <3

Åh så fint! Lite trist att snön kommer nu, men blir ju kul för alla barn i alla fall :).

Svar: jaa och så är det ju fint också men den kunde ju kommit tidigare :)
Julia

Terese

Superfina bilder, vad roligt med snö!

sv: Hihi tack finis, åh jag också, det är typ min nya obsession!
Kram

Http://nouw.com/carroat

Så mysigt!

Svar: ja det är mysigt :)
Julia

Henrietta Nylund

Åh vad härligt! Här har det också snöat lite idag!

Malin Wederberg

Älskade snö :D

Daniella

Det är så synd när snön kommer försent, men det är mysigt nu också ^^

NICOLE

WohO :D Så mysigt tycker jag.

Em - En fotoblogg om mitt gymnasiearbete

Åh så mysigt!, fina bilder det är ju svårt att få med snö på bild!<3

Pernilla Johansson

Snön den kom lite sent kan man tycka den borde ha kommit när det var jul så man fått en vit jul :)

Svar: ja eller hur :)
Julia

ISABELLA

Så mysigt med snö!

Clara

Så mysigt med snö!

Fani

Så grymma bilder :) Försökte med fota när det snöade, fast inifrån fönstret.. med mindre lyckat resultat xD haha

Sandra

Så himla mysigt med snö!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: