slide show

Årets design 2015

 
Här är alla naglar som ni har röstat fram som era favoriter varje månad under 2015 så nr 1 är januari, 2 februari osv. Vilken gillar ni mest?
Mikaela

OMG, alla är skit snygga!!

willimee

Åhå vad svårt att välja, jag gillar 5 och 8 bäst tror jag!

Netti Starby

Nr 1, 6 och 12 är mina favoriter! Kram

Jeanette

Tycker bäst om nr 1 och 2 :)

Lis Mari

shit, jag måste få välja två: 1 och 8 :D

NICOLE

5an eller 12an tror jag! =)

Pernilla Johansson

Jag har en förkärlek till galaxynaglar så nr 2 faller min röst för. :)

Daniella

Det var väldigt många fina nageldesigner :)

linah

de är så himla svårt att välja!! <3

Felicia - Everyday - Fashion - Modeling

Åh så fina allihopa:) Svårt att välja bara en men tror nog att jag fastnade mest för nr. 1:)

Terese

Såå snyggt! Älskar det med rymden!

sv: Tack det gör jag också!
Kram

Frida

Åh va svårt att välja men jag tror nr 5 :)

Ida | the sky under the sea

Gillar mest de fura i mitt tel, alltså 5-8 ^^

Annsoh

Jätte fina ! :)

ISABELLA

såå många snygga!!

Henrietta Nylund

Dom första var otroligt fina!

Katarina

Åh så snygga! :D ♥

N A T H A L I E

wow så snygga naglar, du är såå duktig! :) kram

Åh så fint! Längtar tills jag ska fixa mina naglar igen. Är två veckor dit :-p.

Anna

Åh så fina :)

Ronja Flygare

jättefina allihopa! gillar mest 4,7 och 10 <3

Celine

Älskar 1, 2, 7, 8 och 12 mest, så himla fina alltså <33

Linnéa

Nr 7 är helt klart min favvis... älskar dessutom dom andra pastellnaglarna :p

matilda ♥

Så himla fina! Jag gillar nog 1 & 8 bäst! :)

Isabella Huynh

du är så duktig :) 1,5 och 12 är mina favoriter!

Paulina

Jävlar vad duktig du är! Du får komma och ge mig en privat lektion ;D

Sandra

Nummer 2 är min favorit :)

Fani

Alltså du är ju verkligen grym på naglar :) Älskar alla, men måste jag välja blir det nog nummer två faktiskt, för coola :D

Caroline

Älskar tvåan och fyran :D

Emma :3

2 & 11 :)

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

1, 2, 3, 5, 9, 10 och 12 är alla mina favoriter! Du är så jäkla grym!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: