slide show

Sanningar

* Jag gillar verkligen inte 9-5 jobb, jag jobbar mellan halv 9 till halv 5 varje dag, och det är såklart skönt med riktiga rutiner och att vara ledig på helgerna men jag känner att det inte riktigt passar mig.
 
* Det värsta vädret jag vet är det vi har nu, slask och regn ena sekunden och snö nästa.. liksom NEJ! Jag gillar inte kyla heller men slask är bara så himla vidrigt.
 
* Jag har inte lärt mig dricka kaffe än haha.. är jag den enda eller? Jag lever på redbull istället, that's my obsession.
 
* Jag pratar i stort sett flytande engelska, inte helt såklart men jag har inga problem med att göra mig förstådd.
 
* Jag är såååå sugen på äventyr och nån ny utmaning, bara komma bort från det här landet ett tag. Jag sökte faktiskt ett jobb som flygvärdinna för en månad sen, fick komma på en intervju och så men fick tyvärr inte jobbet, misstänker att dom tyckte jag var lite för ung och för att jag är precis på centimetern för längdkravet, 160 cm. Annars tänker jag fortsätta söka flygplats jobb, jag vet inte varför men jag är alltid sugen på de mest krävande och utsatta jobben.
Lucy

Roligt inlägg :D

Netti Starby

Att jobba som reseledare eller guide utomlands verkar riktigt kul och något sådant kanske du ska kolla upp? Kram

Svar: ja jag har faktiskt kollat upp en utbildning om just det :)
Julia

Ida | the sky under the sea

Jag VILL ha 9-5 jobb, haha.Jobbade efter schema senast jag jobbade och det hade sina fördelar men... Nu jobbar min sambo också efter schema så jag bara längtar efter att få ha normala rutiner för ett tag, haha.

Du är inte ensam om att inte dricka kaffe! Kommer nog aldrig börja heller :P

Amanda Jönsson

Va kul att läsa!

N A T H A L I E

Kul att få läsa och veta lite mer om dig! :) kram

Linnéa

Härligt inlägg :)

Sandra SG

vad roligt att läsa :)

sv: ja mycket fina grejer :)

ISABELLA

Usch ja, vädret just nu är så himla tråkigt!!

Elin

Jättebra inlägg!! :)

Pernilla Johansson

Jag är inte heller en kaffe drickare och inte heller Red Bull... jag håller mig till Coca Cola Zero som inte är bättre än det andra hehe...
Jag är den som trivs med 9-17 jobb (7.30-16 för min del), vill ha rutiner, tur att vi är olika för alla behövs på de olika tiderna på dygnet. Hoppas att du får ditt drömjobb :)

Frida

Jag har heller aldrig lärt mig dricka kaffe, inte i någon form. Jag lever på Cola Zero haha
Fina bilder :)

Henrietta Nylund

Så kul att läsa mer om dig!

Anonym

Tycker inte heller om "vanliga jobbtider" utan vill variera och inte alltid bara jobbba typ 9-5 :(

johanna

Synd att du inte fick jobbet! kram!

Jeanette

9-5 jobb passar inte mig heller, får typ panik av det, jag vill ha mer spontana tider :)

Caroline

Spännande att jobba som flygvärdinna, hoppas du får nästa jobb du vill ha :)

Terese

Åh alltid så himla kul att läsa!

sv: Ellerhur är han!
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: