slide show

Månadens design - januari

 
naailsbyjulia @ instagram
 
Har ni någon favorit?
Pernilla Johansson

Jag gillar 4 och 5 :)

Flisan

sv: hehe jag med :D

Lucy

gud så snygga men min favorit är nr 4 :D

Netti Starby

Alla är så sjukt snygga! :-D Kram

Sandra SG

åh så fina naglar! Inspo <3

sv: ja super coola! :D

Linnéa

Sååå fina lack 😊

Amanda Jönsson

Så fina naglar!

Felicia - Everyday / Fashion / Modeling

Så fina:)

Terese

Smäller ju av, sååå snyggt alltihop! nr. 8 är nog min favvis!

sv: Tack fina!
Kram

Frida

Blir sjukt avundsjuk på alla dina fina naglar ! :)

johanna

så himla fint!

Malin Wederberg

Så fina! :D

N A T H A L I E

Tycker alla är så himla fina! Grym är du :) kram

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

8an är min favorit! :)

Bea

Mina favoriter är nog nummer 5 och 8, men alla är såå snygga!

Henrietta Nylund

Trean och åttan var superfina!

Eleonora Adriana ♥

Sååå fina!

Hillevi

8an, helt klart!

ISABELLA

åh nr 5 var superfina!!

NICOLE

Trean & åttan är så fina :)

Så snyggt! Älskar dem med prickarna :)

Celine

Såååå snygga allihopa!

Anna

Så fint :)

N

Superfina!

Hedda Rönnlund

Har du gjort de naglarna själv? Gud vad duktigt du är isf!

Svar: ja :) tack!
Julia

Jeanette

Så fina naglar :) Mina favoriter är nog nr 5 och 8 :)

Elin

Åh vilka fina naglar!! :D

Marlene S.R

alla är så snygga!

linah

älskar alla!! <3

MALIN

Du är så himla duktig! Tappar hakan varje gång.... Nr. 1, 2 och 7 är mina favoriter :) Kram

Caroline

Ettan och tvåan var himla fina, du är så duktig! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: