slide show

Mitt favoritnagellack

 
naailsbyjulia @ instagram
 
Det kanske inte kommer som nån större överraskning om ni har sett typ alla mina senaste naglar att det här rosa lacket är min favorit just nu! Hade egentligen tänkt ta med några fler favoriter men kunde inte komma på någon annan som kändes lika uppenbar, 'glow with the flow' kom jag på på en gång. Ett annat lack som jag gillar nästan lika mycket är 'shell-o' också från china glaze, färgen på den är superfin verkligen men det är en jelly så formulan är supertunn, vilket antagligen är meningen men den är inte kul att lacka med, den här rosa är enkel och rolig att måla med så det är också därför det är en riktig favorit!
Linnéa

Så fina :p

Nä, det var verkligen inte kul med begravning idag, men fin gest att så många kom till kyrkan och visade sin kärlek <3

Daniella

Den är otroligt fin :)

MALIN

China Glaze's nagellack har jag aldrig provat faktiskt!

Netti Starby

Jag förstår att du gillar färgen och det gör jag också! Kram

Sara Ekman

Älskar rosa :D

Nora Bååth

Rosa är så otroligt fint!

Sofia

Såå snyggt!!

Boel

Hur fint som helst!

NICOLE

Men jag förstår dig, så snygg färg! =)

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Så sjukt fin färg!

Emmy

Så snyggt! :)

Hanna T

Men guuud vilken fin färg! :-)

Pernilla Johansson

Ja det är fint, har det också ju :)

Ida ☯ the sky under the sea

Fint! Skulle vilja ha ett sånt rosa lack. Btw, jellys är rätt fina att göra layering med glitterlack :)

Svar: ja jo jag vet men jag gör aldrig det haha :p
Julia

Amanda Engberg

Så snygg färg! :)

milina.blogg.se

Underbar färg!!

VERONICA - fashion blog

Uuunderbart vackra naglar, såå så fina verkligen! :) Kramar fina du!

Henrietta Nylund

Såå fina!

sara

Såå fina naglar! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: