slide show

London shopping - del 10

älskar färgen!!
köpte även en likadan i vitt för den sitter så fint.
t-shirt med 'hål' på axlarna. halsband från forever 21. alla plagg är från new look.
 
Såå nu har jag äntligen visat upp typ all min shopping från london. grym shoppingstad verkligen!
rememberthiis.blogg.se

fina köp!

Amanda Engberg

Så snyggt! Jag måste åka dit! :)

Pernilla Johansson

Oj oj vad du har shoppat... ja det kan jag tänka mig att det är, eller vet, jag var tvungen att köpa en väska till för att få hem allt när jag var där för många år sedan. Man fick ha med sig 20 kg då... de vägde min och mina kompis väskor samtidigt och allt vägde på pricken 40 kg. Himla tur vi hade. När vi landade i Sverige så var min väska borta med allt jag hade shoppat... och min kompis väska med hennes kläder. Men hade en himla tur, en taxi kom med väskan några dagar senare och då var det rena rama julaftonen :)

Svar: haha åh nej att väskan försvinner är ju typ det värsta som kan hända :o
Julia

NICOLE

Du fick en hel del shoppat :D Kul!!

Linnea

Sååå mycket fint 😊


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: