slide show

Senaste

 
 
Mina senaste naglar+en sjukt rolig video, hahaha garvade så när jag kollade på den för känner igen mig i precis allt dom säger haha, skönt att se att jag inte är den enda som blir helt exalterad över nailmail.. finns inget bättre än när nagelsakerna man beställt kommer hehe.
Ida Lindborg ♡

Snyggt! :D

ɑ n n i k ɑ

Sjukt snygga naglar :) Gillar verkligen den sista!

Sanne-Madeleine Håkansson

sjukt snygga :D
tack finis :D blir så glad! KRAM

MALIN

Du är så jäkla grym! Älskar verkligen galax-naglarna!

Nora Bååth

Du är så grym, älskar leopar naglarna!

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Blir alltid så glad av dina inlägg, bara färgerna och hur snygga naglar det är. Wow! :)

Svar: vad kul, tack! :)
Julia

ebba

naglarna med godisklubban på är helt klart min favorit, så himla fina!

Annelie

MEN alltså åhh vad duktig du är!! :)

Celine

Så snygga! Älskar de sista!

Daniella

Alla är så snygga :D

Alice

Men såååå snygga naglar!!

Ida | the sky under the sea

Älskar Zoya-lacket!

Sara Ekman

Åh så fina :)

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Många fina naglar där!

Linnea

Ah, snygga...som vanligt 😊

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Älskar den lilla glassen du har på nageln:)

Pernilla Johansson

Snygga... har redan gillat dem på Instagram och facebook, galaxy med zoya är super läckra och den sista bilden... de är mina favoriter.

Vanessa andersson

du är riktgt duktig på naglar! helt fantastiska!! :D

Stina

Men åh vad du är duktig :)

Anonym

åå så fint :)

Vendela

Vilka fina! :)

Boel

SÅ otroligt snygga!!

moniki.blogg.se

Ja det var också ;)

Alice

Sjukt fina naglar!

Ida - foto & häst

åhh himla fina naglar :')))

Anna Photography

Så fina :)

Julia

alltså alla dina nagledesigner, är helt in looovee! :D

hahaha, det klippet var ju så klockrent xD måste nog lägga det på bloggen jag med :D

Svar: haha den är så bra :p
Julia

Emma

Alla naglar ät så snygga! :)

Mizca

Älskar Pow-naglarna =) Sjukt coola.

Helena

Du är ju galet duktig på naglar!! :D

thaipinnen

älskar nr 2 och sista!

Bambi

Pow-naglarna blev jag helt kär i. Så jävla snyggt ju !!! :D

Önskar att jag faktiskt hade tålamod till att lära mig sånt. För mig blir det bara enfärgat och det funkar väl, men satan vad kul det hade varit att ha lite roligare naglar sådär

Helen

Dom blå högst upp till höger hade jag verkligen velat haft!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: