slide show

What's she dune

 
För några dagar sen testade jag det här beige/nude färgade lacket från china glaze sommarkollektion, färgen är väl inte direkt supersmickrande till min hudton men tänkte använda den mest till nailart ändå! Vad tycker ni om färgen?
Netti

Jag gillar verkligen den färgen och vad läckert det blev :-D

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Gillar inte färgen särskilt mycket, men den passade superbra till den designen! :)

Olivia

Supeeeeer snyyyyygt!

Boel

Jag gillar färgen! :D Skit snyggt!

Johanna Svensson

Riktigt fin färg! :)

NICOLE

Sån färg är jättesnygg tycker jag!! =)

Emma

Tycker färgen är supersnygg! :)

Klara Andersson

asså ääälskar dina nalgar!

Sanna | Beauty & Design

Underbart fin färg, verkligen! Älskar beige :)

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jag tycker färgen var väldigt fin:)

sofiaa

Vilken perfekt beige färg!

ebba

fina :)

Sara

Älskar färgen ! Så oroligt stilrent och snyggt :)

Sara Ekman

Fint :)

sara

Såå Snyggt! :D

Liene Svärd

Vilken fin färg!

Anita

Snyggt !

Amanda CL

snygga!

Linnéa

Sååå snygg kulör <3

Madelene

Lika snygga naglar som alltid !! :D
Älskar lacket ! :)

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Galet snyggt! :)

Amanda Engberg

Grymt snyggt! :)

Emelie

Superfina naglar :D

sara

Gud så snyggt! :)

Ida Lindborg ♡

Såå fina! :D

Annelie

galet fint :)

Ida ☯ the sky under the sea

Jag tycker om nudes! Brukar skita i om det skär sig till hudtonen, det är ju inte direkt foundation ;P Läcker nageldesign också!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: