slide show

Boho blues

 
Igårkväll (klockan var nästan halv 11 när jag bestämde mig för att måla mina naglar haha) testade jag det här lacket, också från samma kollektion som de andra 2 från CG som jag visat nyligen. Jag behövde ett blått nagellack som inte är ljust eller mörkt så den här är den perfekta mittemellanblåa haha. Formulan var det inga problem med alls, jag målade på 2 lager+top coat.
 
Några av nagellacken som jag visat nu dom senaste dagarna har kommit till eleven.se (direktlänk hääär), hela kollektionen finns inte än men antar att dom kommer in när som. Jag tycker verkligen ni ska köpa dashboard dreamer (finns inte där än) och pack lightly för dom är så fina! ♥
Linnéa

Ah, gillar verkligen färgen <3

- Caroline

Gud vad fräscht med blåa naglar!

Linnéa Alpsten

So cuuute :3

Liborius

fin färg!

Josephine - Living in London

Underbar färg! :)

Sv; Tack fina du! :)

Elin

sån underbar färg på lacket!
sv: hihi ja :D

ɑ n n i k ɑ

Så snygga naglar!

Erica

Den där färgen gillar jag! :)

Emelie

så fina naglar!! :)

Daniella

Åh älskar den nyansen av blå :)
Sv: Ja den är supersöt ^^
Kram!

Ellen

Sååå himla fint!

Henrietta Nylund

Varifrån har du köpt dina lack och vad kostade dom? :)

Svar: ebay, vet inte exakt men typ 30 spänn st :)
Julia

Robex Lundgren

vacker färg

Kattis

Riktigt snygg nyans...älskar hur du gjort vattnet på ringfinger nageln också!:)

Celine

Alltså fattar inte hur du får till alla detaljer så bra! Grymt!

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vad snyggt! :)

Sara Ekman

Vilken härlig färg :)

Pernilla Johansson

Snyggfärg... gillar motivet du målat... sommar sommar sommar, längtar dit?

malin

Så himla duktig! :)

Ninni - Vimsiga mamman

Snyggt

Boel

Snygga!

Sv: Tack!

Amanda Jona [SPONTAN]

Som vanligt - Så himla fint!

Emelie

Vilken härlig färg! :)

jonna

tack :)
Superfin färg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: