slide show

Vintage roses

penseln jag målade med heter pure color nr 10.
 
Målade nyss dom här naglarna, här ovan kan ni se hur jag gjorde dom. Visste dock inte exakt hur jag ville ha dom så därför målade jag alla naglarna vita först men sen fick lillfingret bli rosa. Designen blev nästan precis likadan som de andra ros naglar jag målat förut men dom är så roliga att göra! ♥
Tilde Lytholm

Åh dina naglar är ju to die for, duktig du är! :)

Thea :)

Om man kunde göra sådana naglar alltså!

ebba

du är så himla duktig, superfint!

svar: åh tack så mycket :)

Flisan

Snyggt :D

Linn Strömberg

Grymt snygga! jag kan inte ens måla en färg utan att det blir helt messed up xD

Josephine

Så fina!

Ida Lindborg ♡

åh så fina :)

Sv: Tack så mycket :D

Sara Ekman

så söta :)

Linnéa

Gud vilka söta <3

Malin Wederberg

Åh vad fina :D

Kimmey ~ Kung varje dag

Fina :)

Jeanette-Livet i London

Åh, jätte fina naglar! :)

sara

Sjukt snyggt! :D

bella

va fina naglar, bra tips! :)

Nelly

Oh, så sött :3

Amanda Halldan

men vad fint! :)

Boel

Super fint!

Sv: Ja, verkligen :D

malin

Men åh så duktig du är! :)

Johanna - inspo för briljanta bloggare

Grymt snyggt. Du har verkligen talang för att skapa underbara naglar!


Ha en fantastisk dag

Jenny Karlsson

Åh vad snyggt! Älskar när du gör steg för steg, ska försöka mig på en av dom! :)

Caroline Blomberg

gud va fint!

Katta

Så snyggt! Och vad bra med en tutorial :D

Mathilda - PHOTOGRAPHS

Supersöta! :)

Pernilla Johansson

Romantiska naglar... fina

Ida ☯ the sky under the sea

Gulligt! Önskar jag hade fler pastelliga nagellack ^^

Tina Andersson

Shit vad snyggt!! Avis haha

Anna

Åh vilka härliga naglar! Vad duktig du är!

Malin ♔

Åh va fina!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: