slide show

Resor

Jag var tvungen att sno den här rese listan från kissie, inte för att jag har rest såå mycket men ändå. Tog även bort den sista frågan hon hade med eftersom jag inte fått någon resa sponsrad.

1. Bästa resan? - Någon av NYC resorna helt klart, tror det får bli när jag var där första gången 2012, kunde knappt fatta att jag var verkligen var där för jag hade sett framemot den resan så galet mycket!

2. Sämsta resan? - Har aldrig varit på någon dålig resa men om jag är tvungen att skriva nåt så får det bli kryssningen till tallinn för några år sen, inte för att den var dålig för det var den verkligen inte men tyckte bara tallinn var en rätt tråkig stad men hade jätteroligt sällskap iallafall!

 

3. Dyraste resan? – Någon av USA resorna, blir ju en del shopping där haha.

 

4. Billigaste resan? – Hmm cypern eller någon kanarieö, där har jag knappt köpt något.

 

5. Roligaste resan? – Så svååårt alla har ju vart roliga!

6. Mest spontana resa? - När jag och mamma åkte till paris 2013. Vi hade egentligen tänkt åka på kryssning eller ta en hotellnatt i sthlm men sen kom vi på att vi lika gärna kunde åka på en weekendresa utomlands och vi båda har alltid velat åka till paris så då fick det bli så, vi bokade typ veckan innan vi åkte haha!

7. Den resan där jag shoppade mest? - L.A eller den senaste NYC resan.

8. Första resan som du kommer ihåg? - Det måste ju varit inom sverige då med familjen när jag var liten men kan inte komma ihåg vart.

 

9. Senaste resan? - NYC i somras.

 

10. Drömresemål? - Så svårt, finns ju så många men antingen australien eller någon riktig paradisö.

11. Plats du kan tänka dig att åka tillbaka till? - NYC såklart!

 

12. Bästa hotellet du har bott på? - Får nog bli det vi bodde på i NYC i somras, synd bara att jag inte fick komma upp på deras rooftopbar (21 års gräns i USA ju) för dom hade jättefin utsikt mot staden där uppe på taket. Men annars var hotellet jättefint, hade perfekt läge och verkligen supertrevlig personal, hotellet heter the strand. Eller så får det bli hotellet i rhodos för vi hade så stor pool där!

 

13. Sämsta hotellet? - Jag vet inte riktigt, har aldrig bott på något dåligt men om jag ska välja det sämsta bland alla så får det bli det vi bodde på i cypern båda gångerna, det var inte dåligt men kunde ha varit bättre men allt var fullbokat så vi fick liksom ta det vi kunde hitta.

14. Det första du packar när du ska resa? (förutom passet) - Kläder.

 

15. Har du någon gång glömt passet? - Jag har stenkoll på pass, biljetter osv så nej!

 

att resa är det bästa som finns! ♥
Henrietta Nylund

Kul lista!

Jenny Karlsson

Åh roligt inlägg, tror jag snor den här listan :)

Svar: ja gör det :)
Julia

bella

va kul lista, snor den faktiskt! :)

Linn Strömberg

Vilken rolig lista!

Sara Ekman

åh vilken kul lista, snor den så klart :D

Svar: det tycker jag du ska ;)
Julia

Emelie

Vilken rolig lista! :) Resa är verkligen underbart!

Hanna

Rolig lista! Älskar också att resa :D

Ida Lindborg ♡

åååh vilken rolig lista! kaaaanske snor den ;) älskar med att resa, såå härligt.

Sv: Tack så mycket! :D

Svar: ja gör det :D det är det verkligen!
Julia

Boel

Härlig och intressant lista :D

Sv: Cirkeln (eld och nyckeln de böckerna som kommer efter) är jäääätte bra :D

Jossie

Åh vill också åka till New york!!

Linnéa

Gud vilka underbara bilder o text <3

Rebecka

New York är verkligen svårslaget, så sjukt härlig stad ju!

Svar: jaa verkligen :)
Julia

Klara Andersson

många resor du var på :)

NICOLE

Åh vad kul att läsa =)

Ebba

Vilka underbara bilder!

Svar: åh tack, mår redan bättre <3

shazi

men gud va härligt, vill också resa så mkt

♫♪ sandra

kul att läsa :)

amanda

Åh jag vill också åka till USA!!

milina.blogg.se

kul att läsa! själv har jag inte rest så mycket pga en väldigt flygrädd pappa och nu social fobi!

Elin

Vad roligt att läsa, så himla kul med resor :)

Thea

Men åh vad underbart det är med resor!

Hillevi

Åh, vill också besöka New York!

bookofems.blogg.se

håller med dig, finns inget bättre än att resa!!!

Anonym

Jag håller med dig. Att resa och uppleva världen är det bästa som finns.
Väldigt fina bilder :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: