slide show

Teneriffa - del 4

En till dag på stranden i playa de las americas.
efter lite strandhäng tog jag och pappa en liten hike upp för en vulkankrater typ (?) som låg vid stranden i eftermiddagssolen. vi har varit där uppe en gång tidigare när vi var i teneriffa för några år sen men då var jag inte smart nog att ta med systemkameran.
los christianos.
mysiga playa de las americas.
om ni ser toppen som sticker upp lite till vänster med litelite vitt på så är det vulkanen teide, det ska tydligen vara en av världens största vulkaner, jag tror att den räknas som vilande nu men om den skulle få ett utbrott skulle det inte vara så bra haha..
Skogsraah ☾

Såå härligt! :)

Terese

Men åh så myys!

sv: Hihi tack fina du! :)
Kram

Lis Mari

Gud så jag är avundsjuk, här är det mörkt och kallt och geggigt!

Henrietta Nylund

Ser verkligen härligt ut!

Katarina

Grymt fina bilder! :)

Sarah

. Aa vist är det Åh ser hälsat ut...

Emma Engström

Det är ju verkligen så vackert där! :)

linah

va fint! <3

Netti Starby

Vilka härliga bilder och det ser jättemysigt ut :-D Kram

Åh så mysiga bilder :).

15 år & blivande mamma

Antar att det aldrig är bra med vulkanutbrott, anyways jättefina bilder! Så mysiga♥

Linn Strömberg

Grymt vackert!

Eleonora Adriana ♥

Mysigt :)

Pernilla Johansson

Fina bilder.

ISABELLA

åh så himla härligt det ser ut!

Celine

Åh det ser ju så underbart ut!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: