slide show

Prima ballerina

 
Bara några luckor kvar nu av kalendern! Idag fick jag ett brunt lack med lite gråa toner, det ser mer grått ut på bilderna än vad den är irl, verkligen inte min färg dock. 2 lager. Gillar ni färgen?
Daniella

Känner inte heller att det skulle vara min färg :/

Netti Starby

Åh jag älskar sådana naturliga färger :-D Kram

Amanda Jönsson

Åh så fint!

Jag gillar färgen, föredrar ljusa eller röda naglar mest. Men skulle absolut kunna testa den där färgen med :).

Jeanette

Jag gillar verkligen färgen! :) Du visar alltid så fina färger, vill bara köpa alla! haha

Linn Strömberg

Sååå snyggt!

Celine

Jag gillar den, älskar sådana färger :)

Terese

De va en sjukt snygg färg!

sv: Tack finis!!
Kram

Malin

Gillar verkligen den färgen! Dock är jag lite mer för matta färger.

Katarina

Vilken vacker färg! :)

Madeleine Ward

Sååå snygg färg!!!

Frida

älskar grått ! Tänkte höra om du ville göra ett länkbyte med mig? :)

Svar: nej gör inte länkbyten :)
Julia

Zara

Fin färg!

Pernilla Johansson

Jag tror inte att jag skulle köpa den, men du kanske kan använda den till något av dina fina nageldekorationer.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: