slide show

Favoriter från kalendern

Alla 24 luckor.
mina favoriter, älskar den mörkblåa! Vilken är eran favorit av alla lacken?
Daniella

Svårt att välja, gillar de du gillar mest också hehe :)

Netti Starby

Vilka läckra färger och de glittriga fastnade jag för! Kram

N A T H A L I E

Gud så fina, gillade verkligen alla! :) kram

Pernilla Johansson

Absolut mörkblå... har som sagt en förkärlek för blått gällande nagellack :)

Linn Strömberg

Så snygga nagellack :D

Frida

Åh så många fina nagellack :)

Lis Mari

Uppradade såhär ser ju alla underbara ut! Jag brukar mest gilla röda nyanser :)

Terese

Åh så snygga, jag älskar verkligen dem naturfärgade!


sv: Åh tack, ja det är den verkligen!
Kram

Gillar den längst till vänster längst ner, så snygg :).

NICOLE

Kul att se :) SNyggaste färgen är enligt mig den där superblåa :) Men hade nog valt ett neutralt/vinrött annars :)

Jeanette

Den röda på sista bilden är nog min favorit, ser jätte fin ut! :)

Henrietta Nylund

Ååh vad många härliga lack!

Sarah

Håller me om att den blå va fin :)

Helen

Dom ljusglittringa på sista bilden var ju så fin :)
Den där kalendern måste verkligen varit perfekt för dig :)

Hoppas du hade en fin jul

Frida

Härliga bilder och intressant läsning :)

Anna

Så roligt att läsa :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: