slide show

Cookies & cream

 
Så det här blir den sista luckan nu, det här är lucka 23 för jag hann aldrig måla naglarna den dagen. Hoppas ni tyckte det var kul att följa nagellackskalendern, jag tyckte det var kul (men också jobbigt haha) att måla naglarna varje dag men speciellt att få ett nytt nagellack utan att veta vilket det är.
 
Om ni är sugna på att köpa kalendern finns den att köpa här (nej det är inte sponsrat) eller om det är nån speciell ni är sugna på så finns vissa av nagellacken att köpa också, vet att många gillade lacken jag fick så då kan ni passa på att klicka hem det ni fastnade för lite extra.

Verkligen en kul ide :). Den där färgen var fin tycker jag, passar nog bra till vardags :).

Skogsraah ☾

Så fint!

Daniella

Namnet får mig faktiskt att tänka på cookies and dream haha :d

j u n i t j e j

jättefina naglar!

Henrietta Nylund

Åh vilken härlig färg!

NICOLE

Fin färg :)

Lis Mari

Sv: yepp! Det var awesome!

Så fint, förstår att det blir lite jobbigt att byta färg varje dag ;)

Linn Strömberg

Galet snygg färg!!

Terese

Supersnygg!

sv: Ja absolut!
Kramis

Catrin Monica Sandberg

Vilken underbar färg :)

Frida

Vilken otroligt fin färg :)

Jessica

Så fin färg, gillade verkligen denna :)

Fani

Jättefin nyans!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: