slide show

Årsresumé del 5 | september & oktober

September;
I september fyllde jag år och fick en china glaze tårta hahah, förra året var det OPI, vad ska jag ha nästa år då? shoppade och målade naglar (ingen nyhet) och jobbade på som vanligt.
 
 
Oktober;
Spelade golf för första gången med jobbet, så kul men svårt haha, käkade ikea frukost (såå gott!), åkte till arlanda för en intervju med SAS men alla som var där var minst 10 år äldre än mig och många hade redan jobbat på arlanda så kände redan då att det var kört men kul att jag kom så långt i antagningsprocessen i alla fall det var så mycket man behövde göra innan som engelska test, videointervju, en massa papper som skulle fyllas i osv men kommer absolut söka igen. Dom var supertrevliga i alla fall!
Lis Mari

Du är verkligen begåvad på nagelkonst!

Ida hedlund

Åh vad fina alla dina nagelbilder är!!!

ISABELLA

åååh du gör så himla snygga naglar!!

Henrietta Nylund

Riktigt snygg tårta :D

Celine

De sista naglarna var ju hur snygga som helst!

Sarah

Fina kollage :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: