slide show

Ahoy sailor

 
I lucka nr 7 fick jag det här turkosa lacket (det är lite mörkare irl än vad den ser ut att vara på bilderna) som heter 'ahoy sailor' och som ni kanske vet och sett så gillar jag verkligen den här blåa nyansen, har typ 27 liknande lack känns det som haha men jag använder varenda en. 2 lager. Gillar ni färgen?
Amanda

älskar nagellack :D

johanna

snyggt!

ByJuliaP

Åh så fint

Lis Mari

Det ser urtjusigt ut :) :) Somrigt!

Linda

Älskar den blåa färgen.

Linn Strömberg

Galet snygga, som vanligt!

Netti Starby

Vilken läcker färg :-D Kram

Felicia - Everyday - Fashion - Modeling

Fint:)

N A T H A L I E

Jättefin färg! :) kram

NICOLE

Fint :)

Terese

Men åh så fiiiiiint!

sv: Ja verkligen, jag också! :)
Kram

Pernilla Johansson

jag gillar färgen... snygg

Amanda

Gud vad snyggt! Älskar den turkosa färgen. Kram

Jessica

Superfin färg :)

Frida

Vilken superhärlig färg! :)

VERONICA - fashionblog

Vilken vacker blå färg! Perfekt på sommaren ju, så så fint!! :)

linah

va fint!

Henrietta Nylund

Åh vilken härlig färg!

Erica Andersson

superfin färg, gillar den jättemycket!

jos

Härligt med färg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: