slide show

2015 listan

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?: man gör väl nya saker hela tiden men kan inte komma på något speciellt?
 
2. Höll du några av dina nyårslöften?: hade inga nyårslöften för det är inte min grej.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: nej bara bekanta. 

4. Dog någon som stod dig nära?: nej tur det! 

5. Vilka länder besökte du?: storbritannien (london) och spanien (teneriffa), inte USA i år haha första gången på flera år jag inte åker dit.
 
 
6. Är det något du saknar år 2015 som du vill ha år 2016?: ja mer upplevelser.

7. Vilken månad från år 2015 kommer du alltid att minnas?: sommarmånaderna kanske, dom är alltid nice.

8. Vad var din största framgång 2015?: att jag vågar ta för mig mer och säga ifrån.

9. Största misstaget?: hmm kommer inte på något?

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: sjuk ja men inga skador.

11. Bästa köpet?: helt klart london resan som jag köpte till mig och mamma som en födelsedagspresent till henne.
 
12. Vad spenderade du mest pengar på?: tåg/buss resor, london.
 
bästa butiken i london haaha.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: ja mycket.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2015?: lean on, sun is shining, waiting for love, stole the show och många fler.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: tror det är ganska lika.
 
16. Vad önskar du att du gjort mer?: tagit vara på tiden och rest mer.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?: typ tänkt tror jag, ni vet när man bara tänker för mycket på något, inte värt. 

18. Hur tillbringade du julen?: hemma med familjen.
 
 
19. Blev du kär i år?: nej! 

20. Favoritprogram på TV?: pretty little liars.

21. Bästa boken du läste i år?: har inte läst nån bok haha..

22. Största musikaliska upptäckten?: kygo, han är så grym!
 
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: kommer inte ihåg vad jag önskade mig haha.

25. Något du önskade dig men inte fick?: nääe.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2015?: fyllde år mitt i veckan så firade lite hemma.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: jadå!

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2015?: som förra året, väldigt casual.
 
 
29. Vad fick dig att må bra?: mina vänner. ♥

30. Vilken kändis var du mest sugen på?: ingen aning haha.

31. Vem saknade du?: mina syskon som inte bor här som jag inte träffar så jätteofta.

32. De bästa nya människorna du träffade?: mina kollegor I guess haha.
 
Gott nytt år!! Ska snart åka till västerås där jag ska fira nyår med bästa elin och några till, ska bli kul!
Henrietta Nylund

Riktigt kul att läsa!

Netti Starby

Kul att få läsa om ditt år och jag önskar dig gott nytt år! Kram

Linn Strömberg

Kul att läsa :D

N A T H A L I E

Så intressant att läsa, älskar dessa listor! :) kram

NICOLE

Så kul att läsa, och fina bilder :) Gott nytt år! =)

Lis Mari

Jag saknade också mitt syskon, i alla fall ett tag :)

yohanna

butiken med nagellacket, vilken galleria var de? jag var i london i höstas och vi gick enbart på oxfords street. nästa gång vill jag gå i mer gallerior, kan du nte göra ett london inlägg med tips på bra butiker, platser, matställen m.m. vart du brukar bo på hotel och dina favorit affärer osv :D

Svar: den heter westfield, läs mer här: http://jjuliees.blogg.se/category/london-2015.html :)
Julia

Terese

Så bra inlägg!!

sv: Tack fina du!
Kram

Daniella

Det är roligt att göra såna här listor. Hoppas din nyårskväll blev fantastisk :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: