slide show

Vad händer

bild från förut.
 
Tror ingen har missat det som hände inne på ikea i västerås igår. Nej jag var inte där men kunde lika gärna varit det för elin och jag är där lite då och då och när jag åker till västerås med min familj så är det erikslund vi åker till. Men eftersom jag hade en ledig dag igår så kunde vi liksom passat på att umgås då och dra dit, men vi valde att åka dit förra veckan istället och tur var väl det, det kunde lika gärna varit vi. Kommer aldrig kunna gå in på ikea utan att tänka på det som hände igår. Ska man inte ens kunna shoppa utan att vara orolig för att bli mördad? Vad händer egentligen!
Pernilla Johansson

Ja det kan man undra, hemskt det som har hänt.

Malin Thorell - hobbyfotograf

Mm, det är helf fan sjukt!! Jag har släkt + vänner i V-ås!

Svar: det är det verkligen, samma här :/
Julia

Ida Lindborg ♡

Nej fy, har aldrig varit på det IKEA:t men herregud vad hemskt. Det är så fruktansvärt :/

Linnéa

Usch, den där Ikea-storyn är såååå hemsk man fattar inte :(

Svar: nej man har svårt att tro att det faktiskt hänt :/
Julia

NICOLE

Ja det är helt galet hemskt alltså.

Jeanette

Usch, så hemskt att sådant ska hända, det känns som att sånt där är sånt som händer på film, inte i verkligheten.

Svar: ja men eller hur! :/
Julia

Ida | the sky under the sea

Wtf? Hade faktiskt inte hört talas om detta så fick googla. Sjukt! D:

Svar: tycker jag hör och läser om det överallt, väldigt sjukt!
Julia

Sara Ekman

Så himla hemskt :(

ISA

SÅ HEMSKT!! verkar som det var helt oprovocerat med!? usch.

Svar: ja det verkar så, helt sjukt :/
Julia

bellah

Åh det är så jävla hemskt :(

Emma Engström

Så himla hemskt det som hände!

Sara

Usch det är så otroligt hemskt :(

Bea

Usch, det är så hemskt! Man kan inte göra något nu för tiden utan att behöva oroa sig.

sara

Så otroligt hemskt, blir verkligen rädd! :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: