slide show

Pink gradient

 
Shit jag har hela 60 st kommentarer att svara på haha, kul att många har hittat hit och att blogg.se äntligen börjat uppmärksamma mindre bloggar.
 
Såhär ser iallafall mina senaste naglar ut, lite rosa nagellack runt nagelbanden men det var så svårt att ta bort allt, gör ni det här måste ni tejpa runt haha! jag använde en vanlig makeup svamp, essie 'haute in the heat', OPI 'kiss me i'm brazilian', models own 'strawberry tart', china glaze 'fairy dust' och seche vite top coat. rosetten är från ebay.
 
jag har hunnit testa min nagellacksborttagning från chanel nu (den är så fin så vill inte använda den haha) och den var väldigt bra men den tar inte bort glitterlack. sen såg jag att det var aceton i, jag använder alltid acetonfria men den kändes väldigt mild ändå och luktade typ blommor..inget fan av lukten men bättre än vanlig removerlukt iallafall!
MADDISENJ.SE

Verkligen supersnyggt,

Sanna Widman

Så fint! :)
Din blogg är verkligen värd att uppmärksammas :D

SVAR:
Tack :)

Svar: Åh tack :)
Julia

Johanna

Fint!

OLIVIA

gud så fint :D

sv: hihi tack :D
kram♥

rememberthiis.blogg.se

Snyggt!

sofia

åh gud va fina! måste verkligen ta och testa göra sånna!

ɑ n n i k ɑ

SV: tackar :)

Elin Bjurek

Riktigt snyggt!!

Sara Ekman

Åh vad fint!! :)

Amanda Niclasson

Riktigt snyggt!

Katta

Gud så snyggt!

Linnéa

Åhå, sååå snygga <3

carolines

Jättefina! :)

Hanna

Snygga naglar! Måste testa göra ombre på naglar någon gång :D

G I N A ~

så himla inspirerande! :) är det dina riktiga naglar från grunden? :)

Svar: nää dom är förlängda med gelé :)
Julia

Pernilla Johansson

Åhh vad fina...

Henrietta

Sjukt fina!

fashion

SUper fint! :D

ɑ n n i k ɑ

Sjukt snygga naglar! :)

Ida Lindborg ♡

ååh så fina!

Sv: Jaa det var hur mysigt som helst! :D Kramis

G I N A ~

Jaha ok! Gör du förlängningen själv hemma? :)

Svar: ja det gör jag :)
Julia

Hanna Karlsson

Meeen åh sååå fina!

Jennifer

Wow va fint det där va! :)

Sofia

Supersnyggt!!

Josephine - Living in London

Så fina!

Jessica

Guses! Så himla fina :D

linda

så jädras snyggt

Therése

Fina!:)

MARIA

Såå fina!

Sara

Grymt snygga :)

Ida

Så snygga!

Du är jätte duktig!

Emelie

Sjukt snygga!

Beatrice Johansson

Så fint:)

sv: Tack så mycket:) Kramisar♥

Mathilda Henriksson

Supersnyggt, verkligen!! :D

Kimmey ~ Kung varje dag

Så snyggt!

Isadora

Men åh så snygga!!! Vill också kunna fixa mina naglar så :)

tinabanck.blogg.se

Men åh så fina! Önskar jag fick ha så fina naglar! :|


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: