slide show

Seashells 💅

 
Har haft idéen till den hÀr designen hur lÀnge som helst nu men det har vart lite svÄrt att göra utan snÀckskalen men nu nÀr jag Àntligen har dom sÄ kunde jag mÄla dom och det gjorde jag nyss. blev inte sÄ fint runt nagelbanden men men det var roligt att göra iallafall och dom blev nÀstan som jag hade tÀnkt mig. gillar ni dom?
 
glöm inte att gilla min fb sida och följa pĂ„ insta! ♄
fashion

SUper snygga naglar! :D

Malin Wederberg

Fint :D

Lydia

sÄ snygga!

R

SĂ„Ă„Ă„ snyggt!

Katta

SĂ„ himla fint!

Ida

Riktigt riktigt snyggt, tack för bilderna som beskriver. Detta blir nÀsta design pÄ min naglar, eller ahh ska försöka i alla fall ^.^

Svar: ja testa :)
Julia

Elin – styling by Eliin

De ser superfina ut! :)

Linnea

Wow, vilka snygga :)

Julia

Sv; Haha ja verkligen xD saknar ocksÄ det :')

supersnygga naglar!! Vad duktig du Àr!

linah

assÄ du e gryyyym

sara

SÄ lÀckert! :)

MATILDA

sÄ fina! kul att du visar hur du gör :)

milina.blogg.se

sjukt snyggt!

zeb

Gud vad snyggt det blev! Har velat göra nÄgot liknande jÀttelÀnge, och nu blev jag fett inspirerad haha :)

Svar: ja testa :D
Julia

Isabella

Super snygga, du Àr sÄ duktig :)

Henrietta Nylund ♄

Ă„Ă„h vilka fina! Supersnygga verkligen!

Emma Grann Fotografi

Riktigt snygga!!:)

Emma

WOW! TÀnk om man hade det dÀr tÄlamodet och var sÄ duktig som du Àr! GRYM Àr du!
Kram

Boel

Gud sÄ snygga :D

Thea

Åh gud vilka snygga!
Kolla gÀrna in min blogg med bilder pÄ allt frÄn kakor och Äsnor till höstlöv! :)

Sanna Preifelt

Otroligt vad fint, du Àr sÄÄÄÄÄ duktig Julia! :)

Sara Ekman

Gud sÄ lÀckra :)

Hanna Karlsson

Gud sÄ fina! Du Àr sÄ jÀkla duktig!!!

Ida Lindborg ♡

SĂ„Ă„ snygga!

Sv: hihi jaa! :D

Isabell

jÀttefina verkligen! :)
kram

Life of Johanna

JÀtte fint, du Àr otroligt duktig

Emmelie

Å, dom blev ju grymt snygga, vilka söta smĂ„ snĂ€ckpĂ€rlor :-D

Sara

Jag tycker de blev riktigt snygga :)

Jennifer

Blev ju verkligen hur coolt som helst!! :D

Hanna

Wow vad snygga! :)

J E N N I F E R

SĂ„ coolt!

Molly Rodin

Sjukt snyggt!

Alice

vart har du köpt dina akryl-fÀrger ifrÄn?? :)

Svar: vanlig fÀrgaffÀr :) tror inte det spelar nÄn roll vilken akrylfÀrg det Àr.
Julia

Sarah

fina naglar du gör =)

Ida ☯ the sky under the sea

Riktigt fint!!

Linnéa Alpsten

Vackert! Vad fÄr du all inspiration ifrÄn? :)

Svar: frÄn lite allt möjligt, andras naglar, nÄt mönster jag sett nÄnstans, klÀdesplagg osv :)
Julia


Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: