slide show

På min önskelista

Untitled #131
 Långklänning från gina med smala band som korsas i ryggen, (framhäver min tatuering vid axeln/skulderbladet alltså) linne från monki som också gör att tatueringen syns mer, VS nya (som kanske inte är så ny längre men jag har inte hunnit lukta på den än iallafall men är helt säker på att den är lika underbar som de andra) doft 'passion struck', klocka från marc jacobs, lack från essie, mineralpuder från bare minerals och nike air force sneakers. ♥
Johanna - A dream as a model ♥

mycket fint :D

Abigail Owusu

shit vilken snygg klänning!

Matilda Wikblom

så fin MK väska!

Hanna

Vad fin klänning! Önskar jag också passat i långklänningar :)

Nathalie Tegelstam

Härlig önskelista, skulle inte tacka nej till något på bilden :) kramkram

Sara Ekman

så mycket fint :)

Emelie

Vill också ha allt det där!! :D

linah

åh, speciellt skorna<3

Johanna

Så snygga grejer! Kram

Emma Broberg

åhh mkt fint :D ha en jättebra dag, kram. <3

Kelly

Vilka snygga saker :D

Angelina Linda Martina

åå den rosa klänningen är så fin! o en + är att den inte är så dyr... Tror den kostar 199:-

frukallgren.blogg.se

Åh så fint! Gillar linnet!!

Alex

Jätte fint!

Felicia - Modell

Fina saker :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: