slide show

Pink and gold

 
Ett par naglar som jag och våran nagelpraktikant på salongen gjorde (hon gjorde det rosa men jag fortsatte fixa med glittret och det andra) så kul med riktiga stilettos! ♥
 
idag ska jag möta upp en vän på stan och sen ska vi kolla i lite butiker och så. solen skiner och det är några +grader ute så det blir skinnjacka idag, wiiee!
Hanna

Ha det så roligt på stan! :)

Emma Broberg

så snyggt! ha en finfin dag, kram. <3

Hanna

Sv: Tack! :)

Dana

snyggt!

Tess

Riktigt häftigt! :) Kram

Stephanie

Coola :)

VERONICA - modeblogg

Gud så snyggt! Riktigt snyggt, lite extra somringt och party! :) Kramkram

Linnéa

Fint <3

Ja, det ska bli superkul med ny mobil, längtar :)

ALVA (foto) ♡

Fina naglar!
sv: ja, ska bli super roligt :)

Henrietta

Så fina naglar ni har lagat!
Förresten så har jag lagt upp ett inlägg angående ett val av bikinin som jag skulle behöva hjälp med så om du vill vara snäll och hjälpa kan du gärna kika in och kommentera vilken du anser snyggast :)
tack på förhand och kram!

Sofia

Fint!

Hoppas du får en fin dag. :)

Felicia

sjukt snygga som alltid!

SV: underbart

puss

Amanda

Snyggt!

Flisan

Snygga :D

Johanna

Åh så fina! Kram

Jojo

Fint!

J.s

sjukt snyggt :D

Vill bara säga att jag har en nystartad blogg om min vardag där jag skriver om tattoos, piercings, nails, smink.
En rocknroll brud från sthlm som gifte sig vid 20 år och nu bor tillsammans med min man och två katter.
Kolla gärna in!
Kram =)

Julia - En träningsblogg.

Snygga naglar!

Ha en superbra Lördagskväll!

Anita

Fint !

- Caroline

sv, ja om det var :DD

Amanda [SPONTAN]

Riktigt snyggt :)

Svar: tack ! :)
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: