slide show

Nagellack i olika prisklasser

 
Ni hittar alla nagellacken på kicks/eleven.se. ♥
 
Det var någon eller några som ville ha tips på olika nagellacksmärken så jag tänkte tipsa om några i olika prisklasser. mina absoluta favoriter är OPI, orly, china glaze och essie. vilket märke brukar ni lacka era naglar med?
J E N N I F E R

åh vad fina!

sarah

Åå jag måste prova china glaze nagellacken någon gång!:)

Svar: ja det tycker jag! :)
Julia

hellstromellinor.blogg.se

Vilka fina färger :)

Malin Johansson [PINKPIERCINGS.se]

Vilka fina färger :D

Linnea

Hihi, håller mig till mina o.p.i :)

SARA EMILIA'S mode & fotografi

Superfina lack :)

Anonym

Tack föe tipset

jonna

ja, där är mycket fint i den kollektionen :)
hoppas du har haft en bra söndag!

Erica

Jag brukar inte måla naglarna så ofta. Men köper jag nåt nagellack så brukar det bli depend.

Sara Ekman

Älskar OPI :)

Johanna Svensson ♡

bra tips :)

c

Så bra tips!

Jenny

OPI är såååå bra!

sv; jadå! :)
Kram!

Ida ☯ the sky under the sea

Jag har samma favoritmärken som du! Gillar också Deborah Lippmann :)

Svar: deborah har jag faktiskt inte testat men ska nog köpa ett i NY, är så nyfiken på dom :)
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: