slide show

140625

 
Nu är flygplatsutbildningen över vilket känns lite tråkigt, har haft så kul och lärt mig så mycket där! var jobbigt att säga hejdå till alla som man varit med i 3 veckor och som man kanske aldrig mer ser igen..men nu får man ju bara hoppas på att få jobb där! ♥ idag ska jag iallafall städa mitt rum och rensa garderoben lite, kan behövas innan NY för måste ju få plats med allt nytt hehe.
Hanna

Håller tummarna på att du får jobb där! :)

Svar: tack, det gör jag med :))
Julia

VERONICA - modeblogg

Härliga bilder! :) Hoppas du får jobb! :) Ha en fin onsdag tjejen, kramar!

Sanna Preifelt

Åh så härligt :)

Linnéa

Men gud vad häftigt att åka till NY!:D

Svar: hihi ja :D
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: