slide show

Instagram moments

 
juliailgren1 @ instagram.
 
Lite av det senaste från min insta, mest new york bilder haha! saknar verkligen NY, min favoritplats på hela jorden. ♥
fashion

Så OMG du är sååå bra på att göra naglar :D

Svar: haha tack :D
Julia

Boel

Fina bilder :D

Sv: Visst är den ^^

Sara Ekman

Nice :)

Linnéa

Sköna bilder :)

Tack, då ska jag kolla in O.P.I-lacken imon efter jobbet då <3

Johanna Svensson ♡

Så fina bilder, min dröm är att åka dit! :D

Moa

ååh älskar bilderna! :D

Felicia

Vilka bilder, vilken resa!

puss

Nathalie Tegelstam

Åh vilka underbara bilder :) kram

Sandra

Underbar blogg och härliga bilder!!! Är kär i alla nagel dekorationer <3 den med amerikanska flaggan !!!! <3

Svar: åh tack :D
Julia

maria at inredningsvis

Härlig reseinspo :) hoppas du haft en skön ledighet med mycket sol.

Ny post ute...ett hotell vid Marstrand ingen får missa :)

Ha en kanonhelg

LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: