slide show

I'm home!

Kom hem från NY för ett par timmar sen, känns skönt att vara hemma men lite tråkigt såklart också. hade gärna åkt tillbaks igen om några dagar! är lite lagomt jetlaggad just nu och försökte sova när vi kom hem men då blev det nästan morgon och den tiden vi gick upp i NY så det gick inte så himla bra, hoppas jag får sova hela natten sen för vi flög hela den här natten och jag som inte kan sova på flygplan har varit vaken hela tiden.
 
men vi har verkligen haft det sååå himla bra! som ni vet älskar jag NY och efter den här resan är jag ännu mer förälskad i staden (om det ens är möjligt haha!) och har njutit hela tiden av att vara där. var nästan så att en liten glädjetår kom när vi landade på newark och såg stadens fina skyline. ♥ ♥
 
 
massor med bilder kommer, ska bara sortera och fixa först. här kan ni iallafall se några av mina fina shoppingpåsar hehe, var precis så att allt fick plats i resväskan.
Linnéa

Oj, är ni redan hemma igen - det gick fort... Hoppas veckan varit kanon i alla fall :)

Lollee

Åh så lyxigt!

Sara Ekman

Underbara NYC :D

Svar: bästa staden! :D
Julia

Katta

OJ då :D

Julia

Ska bli kul att se innehållet i påsarna sen! :)

hjjonsson.blogg.se

Åh vill också vara i NY. :D

Meg

oj vad "lite" du shoppat ;P

Takai / Beatrice

ÅH VILKEN LYX! :DDD

sara

åh så mycket shopping, det vill vi se närmre på :)

Svar: De ska bli! :)
Julia

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Vad roligt att du haft det bra. Det ska bli så kul att se alla dina bilder:)

Svar: kul att du ser framemot det :D
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: