slide show

Crazy about nailpolish

Hittade den här listan på listfolder och var ju tvungen att fylla i den haha men ändrade en fråga för det var typ två st likadana.
 
1. Hur många nagellack har du i din kollektion? - var ett tag sen jag räknade men kanske 180 st? något sånt!
 
en del av samlingen, bilden är tagen i januari..dags för en ny rensning kanske haha.
 
2. Hur gammal var du när du började använda nagellack? - jag har använt nagellack sen jag kan komma ihåg, jag vet att jag gillade nagellack när jag var typ 8-9 för ville alltid måla mina naglar innan det var dags för kalas hehe.

3. Vilket nagellack kan du inte leva utan? - alla! haha. jag älskar hela min samling.
 
4. Visa ett nagellack du använder för att sticka ut? - orange knockout från china glaze, den bara lyyyser!
 
gammal bild.
 
5. Vilket var det senaste nagellacket du köpte? - sista dagen i new york köpte jag cocktails and coconuts från essie och sky's my limit från OPI. båda samtidigt.
 
6. Vilket nagellack ångrar du att du köpte? - svårt men något från depend säkert, jag gillar inte depend men köpte ett par förut när jag började bli intresserad av nagellack.
 
7. Vilket är ditt favoritnagellacksmärke? - OPI, china glaze, essie och orly.
 
8. Kan du visa ett nagellack du älskar? - CG - shell-o. ♥
 
 
9. Dyraste & billigaste nagellacket i din kollektion? - dyraste - chanel, billigaste - h&m för 10 kr.
 
10. Gillar, älskar eller är du besatt av nagellack? - jag älskar nagellack och jag är helt klart besatt! ♥
Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Kul lista, den kanske man skulle göra:)

Svar: ja gör den! :)
Julia

VERONICA - modeblogg

Sååå så mycket fint och så fina färger! Du är så duktig! :) Hoppas du får en helt underbar dag tjejen, kramar på dig!

Malin Johansson [PINKPIERCINGS.se]

Oj shit va många nagellack du har!

Linnea

Jösses, vilken samling <3

Filippa Wallin

Underbara färger!
sv: Det var det verkligen! Kram kram!

Sara Ekman

Kul :D

MATILDA

åh vad mycket nagellack, som min syster ju :D

Sarah

Oj va många lack du har :o

Linnea

Hihi jaså :). Jag ska nog köpa på mig några nya o.p.i snart :)

Hanna

Vilket intressant inlägg! Jag tycker inte heller om depends nagellack.. :/

Felicia - Modell

gud vad många lack du har :)
Jätte roligt inlägg :)

Svar: kul att du gillade inlägget :)
Julia

johanna

ska du rensa så vet du vem du kan kontakta ;) haha!

Hm... borde räkna min samling, gissar på över 120..
Har typ över 25 depend tyvärr, när jag var mindre. (råka köpa ett idag, gillar deras med bara glitter i faktiskt) :)

Svar: haha okej då vet jag ;). det är så kul att samla på nagellack :D
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: