slide show

Ny design

Jag håller på att göra om min blogg lite och laddade nyss ner en gratisdesign från grymma sanna! jag kommer att fixa en egen header snart, ska försöka göra det så fort som möjligt men jag är verkligen inte bra på det här med koder och grejer haha. sen försöker jag även ändra texten om mig+en bild på mig men det vill inte ändras, hjälp?!
 
 
hoppas ni kommer gilla designen när den blir klar! ♥
Kimmey ~ Kung varje dag

Fint det blir! :)

Emelie

Jättefin design! :)

Om du vill ha hjälp med header eller skriva om dig själv och bild så kan du mejla mig så förklarar jag bättre där. Svårt såhär över blogg :)

Men text om dig och bild fixar du i kodmallarna.
Headern fixar du i stilmallen. :9

Sofia

Så fint det blev. :)

sara

Kul med ny design! :)

Caroline Blomberg

kul o göra lite förändring på bloggen!! kram

Michelle

Allt ser väldigt fint ut och det kommer säkert se fantastiskt ut när allt är klart! :)

Rebecka

Fin!

Sv: Ja det tycker jag också verkligen:)

Amanda

FInt!

Svar: Så lite så! Jo, i kodmallen ändrar du profilbild och presentationstext :)

Natta

Ser ju riktigt snyggt ut hittills i alla fall, så det blir nog bra! :D

Emma

Kul med en ny design, ska bli kul och se hur den blir sen :)

Felicia

jag suuuuger på design, vill ha en fin ny, men nej har haft samma i 4 år typ haha

Hanna

Vad fin din nya design blev! :)

Amanda Persson

designen är super fin! kram :)

Liborius

Roligt med ny design!

Amanda

Roligt med ny design :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: