slide show

Insta lately

 
1. På nyårsdagen skulle jag åka tåg hem på kvällen och det gick ju sådär..haha. 2. mitt supersnygga svarta sugar crush lack från isadora, älskar den! 3. vad jag brukar äta när det inte finns något gott snack hemma hahah. 4. har ni smakat ikeas kyckling? om inte så måste ni göra det, så sjukt god!! 5. jobb på salongen som är himla stor och fräsch. 6. catchade upp med malin på espresso house och drack snapple med jordgubb&kiwi, sååå god! dricker den varje dag när jag är i USA. 7. min nya padda! ♥ 8. nya gelénaglar som jag gjorde idag, mer bilder kommer.

gud va fina bilder!

En plats i solen

Fina bilder

Viktoria Eriksson

snygga naglar! :)

Michelle

Så fina bilder! Fillar de svarta naglarna!

Aldrig druckit Snapple men ska göra det nästa gång jag är på Espresso house, ser så gott ut!

Caroline Blomberg

älskar naglarna så snygga!
sv: åh tack så mycket!

F E L I C I A

vill också kunna göra såna egna naglar!! :)

Johanna

Härliga bilder! Grymt snygga naglar!!

Olivia

Åh herregud vad fina naglar! :)

Kimmey ~ Kung varje dag

Fina bilder!

Johanna - A dream as a model ♥

fina bilder! :)

johanna

naglarna längst upp är sjukt snygga!

Kajsa

åh, snapple <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: