slide show

Inspired by the weather

 
Målade dom här naglarna igår och eftersom det har snöat en hel del här under helgen och varit över -12 idag så tyckte det passade bra att göra lite snöflingor på mina naglar.
MARIA - mode, outfits & inspiration

Åh vad fina!!

Rebecka

Åh så snygga!

Sv: Tack så jättemycket:)

coffeeandcupcake.blogg.se

Snygga :)

anna

riktigt fina naglar :)

My

Åh vad fint! (:

Frida

Åh vad snygga !! :D

Johanna

så snyggt!!

leavanny.blogg.se

Sjukt snygga naglar!

Gud så fint! Kan inte du göra tutorials? :D

Svar: Det är du inte ensam om! :D

OLIVIA

åh va fint, blir så avundsjuk av så fina naglar..just ser mina ut som jag vet inte vad..hahaha :/
kramis♥

Kimmey ~ Kung varje dag

Du har så himla snygga naglar jämt!

sv: Ellerhur!! :D

Caroline Blomberg

skit verkligen as snygga naglar!

Clara

Så fint och lagom vintrigt!

Marlene S.R

nej gud vad söta!

- ja den luktar så gott! :D

Esmeralda

Vad snygga naglar

Emelie

Så jävla coola naglar! :D
sv: tack! jag är jättekär i den redan haha ;)

Hanna

Jätte fina! :)

Sara Ekman

Åh superfina!!

Michelle

Snyyggis naglar! :)

Natalie Salazar

riktigt snyggt!
hej gumman så länge sen! :D

Kaffehörnan

Vad hypade snygga

Cissi Larsson

Jättesnygga naglar! Dom blev jag avundsjuk på, sjukt snygga! :)

Passa på att vara med i min tävling om att bli publicerad i en vecka på min blogg! Regler finns på min blogg :)

supersnygga naglar!

Sandra

Åh va snygga! Önskar jag va lika duktig som du.. :)

Sanna Suomela

Du gör jättefina naglar! Gud! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: