slide show

140125

Sorry för dålig update men har jobbat både igår och idag så det har inte funnits så mycket tid över liksom, det här var iallafall min första jobblördag så jag är lite extra trött idag så snart blir det käk och sen ska jag titta på några PLL avsnitt, blir nog mysigt! imorgon får jag iallafall soooova, skönt!!
 
 
en liten sneek-peak på det jag köpte idag, ni som följer mig på insta vet ju hur dom ser ut redan. lägger upp bilder imorgon!
Caroline

var jobbar du? :)
jag blir alltid så himla trött efter jobbet hehe!

Milina Salihodzic

- det är depends lampa, som man fick med i deras kit och det står "6W 10%" den är för svag va? :)

Linnéa

Åh, måste se dom <3

Amanda [SPONTAN]

Härligt med nya skor! :)

Linda

åh va kul med skor

Hanna

Såg på insta, de var ju riktigt snygga! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: