slide show

Valentines day inspired

 
Gjorde ett par alla♥dag inspirerade naglar idag med hjärtan på tipparna, passar perfekt när man har spetsiga naglar. blev däremot inte så himla nöjd med dom, övervägde först att inte ens visa upp dom här på bloggen haha och tog bort det direkt efter att jag hade fotat naglarna men ni kanske gillar dom mer än vad jag gör?
PINKPIERCINGS.se

Åh vilka underbart fina naglar!!!! :D

svar: Ja det är jätteogtt :)

Svar: tack! :D
Julia

Johanna - A dream as a model ♥

fint!!

Felicia Karlström

Oh så snyggt, perfekt till alla hjärtans dag ;) Kram!

Camilla

Snyggt! Alla hjärtans dag är en favorit dag av 365 dagar hehe ;) ^^

Hur ska du fira dagen på fredag? :)

Svar: ska inte fira på något speciellt sätt:)
Julia

Emelie

Gud så fina naglar!!=)
Sv. åh ja visst är den! är riktigt glad att jag klickade hem den!!

Amanda [SPONTAN]

Förstår inte varför du skulle vilja ta bort dem då jag tycker de är grymt snygga!

Svar: haha tack men jag var inte riktigt nöjd :p
Julia

VERONICA - modeblogg

Åh så fina naglar, riktigt kreativa och söta! Perfekta! :) Kram

Nathalie Tegelstam

Dom var ju super fina, du borde vara super nöjd :)
kram

tinabanck.blogg.se

Gud så fina!! Dör!

sannas rum - DESIGNUTLOTTNING I BLOGGEN

Detta är nog mina favoriter av de du gjort som jag sett hittills :) Älskar glitter ;D hihi

Svar: tack :D
Julia

Caroline Blomberg

men åh va snyggt!

SARA

Åh så sjukt snygga! :)

Tess

Fina! Men du , det är så kul , jag startar idag en NY tävling på bloggen , Veckans Blogg! Det är väldigt Simpelt och vinnaren blir Länkad på startsidan där det dagligen kommer in nyfikna läsare :)

Jojo

Fina!

Alina

snygga naglar!

frida

Superfint! :)

♫♪ sandra - en musikblogg

fint :)

Josephine - Living in London

Så fina!

Ida

Jättesnygga jue! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: