slide show

TRAVEL ✈

Jag älskar ju att resa och upptäcka nya platser, här ovan kan ni se några saker som jag vill se/göra innan jag dör. jag är ju väldigt flygrädd men jag skulle ändå vilja tatuera ett litet flygplan någonstans på kroppen, vet att det inte riktigt går ihop med min rädsla men vill ändå ha något som visar att jag älskar att resa..vill även ha en nagellacksflaska hahah men det tror jag att jag hoppar över...
Michelle

Vill också se många platser.. lite värme hade inte varit fel nu direkt! :)

Svar: nej det hade ju suttit fint :)
Julia

Natta

Jag är också flygrädd men vill resa en massa och älskar att göra det! :D Vet inte hur det går ihop som och hur jag ska överleva allt resande i framtiden! Haha! :-(

Svar: haha eller hur så känner jag med :p
Julia

V I L M A L A ♔

Australien skulle vart underbart nu! Ha en fin tisdag <3

Svar: ja eller hur! :)
Julia

Caroline Blomberg

åh älskar också att resa!

Kimmey ~ Kung varje dag

Åh, älskar också att resa!

Svar: finns inget bättre:D
Julia

MATILDA

åh vill till australien :D

sara

gud vilka härliga bilder :)

Linnéa

Åh, jag vill verkligen ut o resa, så mycket inspo <3

Sanna Preifelt

+1 på allt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: