slide show

O ♥ P ♥ I

Köpte ett nytt lack från OPI idag, det kommer från brazil kollektionen och jag ska lätt köpa fler från den kollektionen men frågan är bara vilka för jag vill ju ha alla...haha.
Caroline Blomberg

men åh mitt favvolack+färg!

Felicia

hmmm, jobbig färg!

puuss

Svar: nää varför? :)
Julia

Kimmey ~ Kung varje dag

Vilket nagellacksmärke tycker du är bäst? :)

Svar: OPI, orly, essie, china glaze :)
Julia

Amanda

Fin färg :)

prietha

Köp alla, haha!

Svar: haha ja vill göra det ;)
Julia

Felicia

Riktig fräsch och härlig färg :D

Svar: eller hur :)
Julia

Linnéa

Åh, o.p.i = kärlek <3.
Tänkte köpa på mig några nya nyanser i veckan som kommer :)

Svar: gör det!! ;)
Julia

Alva

Ett super fint nagellack :)

Sanna Preifelt

Älskar färgen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: