slide show

Nude mix

 
Mina senaste naglar ser ut såhär! målade dom idag och fick äntligen fota i dagsljus haha..gillar ni dom? ♥
milina.blogg.se

riktigt snyggt!

olivias | mode, foto & vardag

snyggt!!!

VERONICA - mode & träning

Herregud vilka snyggingar, riktigt snygga! :) Kramar

Svar: tack :D
Julia

anna

fina naglar!

Amanda

Himla snyggt!

Amanda [SPONTAN]

Det blev riktigt läckert! :)

Svar: tack! :))
Julia

Linnea

Svar: Ja det hade jag verkligen! :)
Hoppas att du haft en bra vecka hittills och att din lördagskväll blir toppen! Har du några roliga planer för resten utav helgen?
Kam ♥

Annika

Snygga naglar :D

Nathalie Tegelstam

- tack :)
Jätte snygga naglar! kram

Boel

Sjukt snygga naglar :D

Svar: taack :)
Julia

Anita

Snyggt! :D

Sara Ekman

Jätteläckra :)

Hanna Victoria Sahlqvist

Wow, grymt snygga! Du är riktigt duktig :D

Svar: tack ! :D
Julia

Åh så fint! :) Det är så fint att du matchar olika stilar sådär! Hur kommer du på hur du ska göra? :)

Svar: brukar få lite inspiration från andra och göra till något eget eller så målar jag bara utan att veta exakt vad det ska bli :)
Julia

Johanna - A dream as a model ♥

ja riktigt fina!

Denise

Sjukt snygga!!

Caroline

åh så snyggt! du kan gärna få fixa mina naglar haha :D

sv; tack så mkt :)

Svar: haha kom till västerås så fixar jag det ;)
Julia

FrökenTV, bloggen om tv och film

omg vad snyggt

Svar: tack :D
Julia

sara

Jag gillar det, superläckert! :)

Svar: tack! :)
Julia

Caroline

haha, hade det inte varit så lång hade jag gärna kommit ;)

Svar: säg till när du har vägarna förbi ;)
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: