slide show

New york planer

 hoppas ni inte har tröttnat på mitt NY tjat haha, sorry!
 
Okej det är typ 5 månader kvar tills vi åker men jag är ju som jag är och älskar att planera saker i förväg, speciellt inför vad vi ska göra när vi åker utomlands haha. så jag har ju redan varit i NY en gång och vi hann med i princip allt som vi ville göra den gången så det finns egentligen inte så mycket som vi inte hunnit gjort (som vi är intresserad av då, finns ju en miljon saker vi inte gjort men som vi inte känner att vi behöver göra) men här är några av våra planer:
 
* upp i frihetsgudinnans krona. det är ett måste!! vi ska boka biljetter i förväg här hemma så vi slipper köa i 100 år där borta. biljetterna kan man dock inte köpa förrän i april.
 
* gå längre in i central park. vi har ju redan vart där men vi gick inte alls långt in och den där parken är ju gigantisk. vill köpa med en massa gott (snapple ♥) och ha picnic där! 
 
* vi kommer ju fira 4th of july där (ska bli grymt kul!!) men vi har däremot inte kommit på vart vi ska vara under kvällen då dom kommer skjuta upp fyrverkerierna..antingen blir det någonstans vi vattnet eller uppe i top of the rock. empire state building kommer även ha en lightshow innan fyrverkerierna är slut och det vill vi också se såklart!
 
förutom det så vill jag till the high line, ta bilder på brooklyn bridge när det är mörkt (som de klassiska skyline bilderna ni vet) och shoppa massoooor! ♥ hoppas ni hänger med på resan för vi har gratis wifi på hotellet, wiiee.
Nathalie Tegelstam

Vill också till New York! :))

Boel

Roligt att åka till New york :)

Sv: Roligt att du gillar det :)

Milina Salihodzic

- Fast det var inte glitterlack. Hon hade lösglitter på och sen lacket man har på innan man lägger in handen i lampan :)

Svar: aha okej vad konstigt att det inte höll länge :/
Julia

frida christina

Åh så roligt! Älskar också att planera i förväg :)

saandrafoto

ha en bra kväll! :)

Svar: detsamma :)
Julia

Amanda [SPONTAN]

Åh vad roligt med New York! :)

Maja

Oj men gud så roligt!!

Caroline

men ÅÅÅHH! jag kommer garanterat hänga med på din resa här på bloggen iaf :D

sv; ja det var riktigt hemskt, inte kul när man mår så dåligt:(

Svar: kul att du hänger med! :D
Julia

caroline

Vilken underbar resa ni kommer ha! :D

Svar: hihi ja :D
Julia

Patricia Jansson

super fin blogg! kolla gärna in min när du har tiden till det!

linah

yeeey också varit där!
love it :D vill tillbaks

Svar: bästa staden :D
Julia

Tess

Tusen tack fina du, vad glad jag blir! :) Kram

Sara Ekman

Såå kul!! :) Central Park är verkligen så mysigt på sommaren! :)

Svar: jaa verkligen!! :)
Julia

Kimmey ~ Kung varje dag

Åh så kul att åka till NY! :D

fru josefine

Så himla roligt! Jag ska till New York för första gången om 71 dagar, haha :)

Svar: Åh så kul:D
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: