slide show

New color

 
Jag jobbar ju på en frisörsalong (inte som frisör dock, jag gör ju bara naglar) och fick håret fixat igår, så himla nice! jag har ju haft ombre hur länge som helst nu och mitt hår såg nästan likadant ut innan men hon gjorde mina toppar lite mer sandfärgade (bilden ger inte färgen rättvisa) och det bruna blev någon nyans mörkare. nöjd!
Sara Ekman

Snyggt :) Jag jobbar ju också på frisörsalong, men inte som frisör, utan som säljare :) alltid lyxigt när frisörerna fixar ens hår :)

Svar: ja det är jättelyxigt verkligen :) :)
Julia

MATILDA

fint!

Alina

Skönt att du blev nöjd! ser skitcoolt ut, skulle vilja ha något liknande! =)

Svar: ja testa det! :D
Julia

♫♪ sandra - en musikblogg

fint!

lydiamolins.blogg.se

SV: Tack det var det! :)

Emma Broberg

ser jättesnyggt ut, underbart hår du har! ha en fin kväll, kram. <3

Svar: tack! :)
Julia

Milina Salihodzic

Snyggt :)

Ida Lindborg ♡

Åh vad fint det blev!! Det såg ju exakt ut som jag haha för jag har likadan färg, så blev lite rädd där först ;) Älskar Ombre! Gjorde själv det i oktober :D kram

Svar: haha ja ombre är jättesnyggt verkligen :D
Julia

Ida Lindborg ♡

Sv: Japp! har aldrig varit så nöjd med mitt hår som nu när jag har ombre :D

Hanna

Vad fint! :)

s a r a h m o b e r g

Riktigt snyggt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: