slide show

Nail day

Var hos elin idag och vi hade en liten nagelfixdag och så åt vi även lite godis. så mysigt!
♥ ♥ ♥
ett par naglar som jag målade igår, se inlägget under för mer bilder. naglarna som jag gjorde idag kan jag visa imorgon!
 
hamnade i stockholm av misstag, hahaha lång historia.
olivias | mode, foto & vardag

såå fin blogg du har!

-Lust med ett bloglovin byte? Kram

Hanna

Vad fina naglar! Och lite roligt ändå att av misstag hamna i Stockholm :)
Sv: Att dom är! :)

Svar: haha ja fast lite jobbigt att åka så mkt tåg ;D
Julia

Linnéa

Låter som en mysig dag <3

Fina naglar som vanligt, och O.P.I gillar vi :)

Svar: OPI är så bra :) :)
Julia

Olympia Thurfjell

Riktigt snygga naglar!

Förresten, kolla gärna in min senaste vlogg som ligger uppe på bloggen nu!

Rebecka

Snapple är så gott!

Svar:
Visst är den! :)

Kram

milina.blogg.se

mysigt!

LYFTMER

Åh vilka snygga och coola naglar! Me like :)

Svar: tack! :D
Julia

Frida

Gud vad snygga naglar!

Svar: tack :)
Julia

Liborius

Roligt:D

Ebba ♥

Åh vad mysigt!

Sv: Åh tack så mycket, kram ♥

Michelle

Wow vilka snygga naglar!! ;D

Svar: taack :)
Julia

Natta

Vad mysigt! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: