slide show

Januari designer

 
Här är mina naglar som jag målat under januari, har ni någon favorit? ♥
Dana

1, 5 och 7 :)

Amanda

Alla är fina men 8an är min favorit!

Emelie

Alla var ju så grymt snygga!!=)så tror nog alla var favoriter i mina ögon ;)
sv. åh ja visst är den!!

sara

gillar alla men 6:an är nog favoriten :)

rememberthiis.blogg.se

3 och 6 var sjukt snygga! fast de andra också :D

Emelie

Åh så många fina designs :D Jag gillar verkligen 1an!

Nummer två är helt klart min favorit! :)

Emma Broberg

gillar 4, 5 mest! :) riktigt snygga alla dock, ha en mysig kväll, kram. <3

frida

Alla är ju superfina! Men fastnade lite extra för 3 och 5 :)

Ebba ♥

Men åh vad fina! Min favorit är nog 5an!

Sv: Haha tack så mycket, kram ♥

Linnéa

5, 6 och 7 är sötast <3

Julia

3:an måste nog helt klart vara min favorit! Av flertal anledningar ;)

Evelina

Alla är snygga! Vad duktig du är :)

Svar: tack :))
Julia

Madde

åh, så snygga! går inte att välja bara en, hahah!

kram!

Svar: haha tack:D
Julia

Nelly

1 och 3 är mina favoriter :)

isabella

Helt sjukt så snygga! :o är det inte svårt att göra det på dig själv? :D du är iallafall oerhört duktig! :D

Svar: tack :D jo lite men har vant mig nu, den andra handen är dock mkt svårare att göra på haha
Julia

lara&lucy ^^

4 och 7!

Olympia Thurfjell

Åhh vad fina!

SV: Tack!

Svar: tack! :)
Julia

johanna

ja, jätteskönt! men i eftermiddag blir det tillbaka till verkligheten...

Felicia

Nr 5 :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: