slide show

In my mind today

 
tänk om man bara kunde hoppa in i en bild, hade ju vart rätt nice!
 
Undrar hur många inlägg det finns i min blogg där det står hur mycket jag längtar efter vår/sommar/sol/värme hahah, säkert typ 50 st. idag har jag frysit hela dagen, inte kul!! har hört att det blir kallare inomhus när temperaturen ute höjs eller sänks plötsligt. får vara glad över att solen tittat fram ett tag iallafall! ♥
Linnéa Alpsten

Sååå härliga bilder! :D Det är verkligen skönt nu när solen börjar titta fram :)

Amanda [SPONTAN]

Åh, längtar också!

Emelie

åhh ja jag är också trött på kallheten här i Sverige så vill ha vår och sommar nu!!=)
sv. åh ja men visst är det, roligt att du gilla min collage!

Hanna Victoria Sahlqvist

Hoppa in i bilder, ja tack!

EMMA

Åh vad härligt!!

frida christina

Åh det där ser inte helt fel ut!

Felicia

Vrf går det liksom inte!


SV: ttaack, gick väl som det gick!

puss

Nathalie Tegelstam

Jätte fina bilder, längtar verkligen till sommaren nu :)

Sara Ekman

Härliga bilder :)

Milina Salihodzic

Hade gärnat hoppat in i den första bilden då!

Ja att hoppa in i den bilden hade ju inte varit helt fel! ;)

Kajsa

så himla härliga bilder !

Emma Broberg

så fina bilder, man längtar verkligen bort! kram. <3

caroline

Men underbart eller vad! :D

Amanda

Så underbart!

Alva

Åh va fina bilder :)

Svar: tack! :)
Julia

Kimmey ~ Kung varje dag

Fina bilder :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: