slide show

Fotosugen

 
några bilder som jag tog förra året, precis innan hösten kom.
 
Jag fick ju en ny systemkamera i julklapp men jag har knappt hunnit fota utomhus med den för antingen så har det varit dåligt väder eller när det väl har varit fint så har jag jobbat eller varit upptagen med annat så det har liksom inte gått ihop riktigt och jag är så himla sugen på att fota så hoppas vädret kan vara på min sida snart! slasket får gärna försvinna nu också..
alice

sv: jaa det var det verkligen!

Felicia Karlström

Åh fint med hösten!

Sara Ekman

fina bilder :)

milina.blogg.se

Jag har inte heller hunnit fota så jättemycket utomhus. För kallt, dåligt väder eller ingen lust

linah

åå så fina bilder:D!

Anita

Fina bilder :)

Michelle

Så fina bilder! Hoppas att du hittar en bra lucka för att fota mer! :)

Hanna

Jätte fina bilder! :) Nu blev jag också fotosugen!

Linnéa

Underbara bilder <3

Mathilda ♥

Fina bilder! :)

Julia

åhh vilka fina bilder!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: