slide show

Essie news

 
Fick med mig två st nya nagellack från essie idag. börjar gilla det där märket mer och mer nu och essie hamnar nog på andra plats på min favoritnagellacksmärke-lista, OPI och orly delar på första platsen. ♥ tänkte testa det svarta snart men det rosa får vänta tills jag fixat nya gelénaglar (utväxten kommer synas så bra med den på) och det blir nog till helgen, vill ni se hur dom ser ut på naglarna?
frida christina

Jättefina färger, vore kul att se dem på!

Sara Ekman

Fina :)

Kimmey ~ Kung varje dag

Fina färger :)

Linnéa Alpsten

Så fina :D

Johanna - A dream as a model ♥

fina färger :D

Felicia

vill se dom på sen!

SV: ja min lilla bebis

Anita

Snygga

Sanna Preifelt

Åååh vad fina färger :) Ska bli kul att se dem på och vad du kan tänkas göra med dem hihi :)

milina.blogg.se

gillar den rosa färgen!

Lisette Kepp

Det rosa ser för härligt ut! :)

Michelle

Älskar Muchi muchi!! :)

VERONICA - modeblogg

Åh mina favvo färger, super snyggt! :) Kram

Hanna Victoria Sahlqvist

Vilken fin rosa färg :D

Amanda

Fina färger! :)

caroline

Ååh, den rosa! :D

Emma Broberg

åh essie's nagellack!! hoppas din dag blir toppen, kram. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: