slide show

Slumber party

 
I dagens lucka låg en till flaska med jättefint lösglitter men precis som förra gången hade jag i lite glitter i ett genomskinligt lack så det skulle bli som ett vanligt nagellack. Jag målade det glittriga över ett mörklila lack (som ser svart ut) och det ser nästan lite galaxigt ut haha. Vad tycker ni?
JUNITJEJ

Så vackra naglar!

Boel

Fantastiskt fina :D Blir kär i lacket haha!

Svar: tack, jaa visst är den fin :)
Julia

Linnea

Åh, såååå snyggt <3

anette

Strör du/häller på glittret när du målat överlacket eller hur blandar du i glittret?

Svar: nej jag häller ner lite glitter i själva flaskan, det var bara lite lack kvar i så kunde lika gärna blanda det direkt :)
Julia

Pernilla Johansson

Snyggt.... det var min stil det...

NICOLE

Det var galet snyggt :) Nog min favvo hittills! :)

Ida

Hur kan du måla så fint?

Svar: Gör det! :)

Svar: mycket träning och så är jag noggrann :)
Julia

Karin

Jöttefint! Åhhhh, vad jag önskar att jag hade långa naglar (eller i alla fall längre än nu). Jag biter på mina :(

Elin

Vilka roliga namn alla dessa nagellack har haha :) Snyggt!

Svar: haha ja eller hur :)
Julia

Jenny Karlsson

sv: ja men precis, sån tid på året :)

alltså ååh dina naglar, älskar alla dessa inlägg! Antar att du har en hel del nagellack? kan du inte visa? :D

Svar: kul att du gillar dom! :) har något inlägg längre bak i arkivet :)
Julia

Emma Hå

Kan tänka mig att man kan köpa sådana små Depend-flaskor med toplack eller något och använda som glitterlack med sådana här glitter =)

Svar: ja det går ju bra :)
Julia

Angelica

Fint!

Kimmey ~ Kung varje dag

Fint :)

Sara Ekman

Coolt :)

ebba

men åh vad fint!

Ida Lindborg ♡

åh så himla vackert och snyggt!

Sv: Tack så jättemycket! :D

F E L I C I A

Väldigt vackert!!
Skulle köpte en sån kalender själv!!

Henrietta Nylund

Alltså ååh sååå fint!

Felicia - Modell

Åh så fint :)

Daniella

Väldigt fint. Det ser väldigt galaxigt ut, tänker på Guardians of the Galaxy haha ^^

Sara

Så otroligt snyggt :)

Marlene S.R

snyggt!

Amanda Jona [SPONTAN]

Läckert :)

Fanny

Vad fint! :D

Linn

så snyggt till fest!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: